The COVID 19 pandemic changed 2020 for all of us. We had to adapt to a new reality -school closures, working remotely, and physical distancing. We were forced to establish new routines, use everyday activities as learning opportunities, and connect to remote classrooms on digital platforms.

We want to thank the St. Andrew's Community for going above and beyond during these times! We are in this together! We could not have come this far without your encouragement and commitment.

May you all enjoy your well-earned rest.
Happy holidays!

La pandemia de COVID 19 cambió el 2020 para todos. Tuvimos que adaptarnos a una nueva realidad: el cierre de escuelas, el trabajo a distancia y el distanciamiento físico.

Nos vimos obligados a establecer nuevas rutinas, utilizar las actividades cotidianas como oportunidades de aprendizaje y conectarnos con aulas remotas en plataformas digitales.

¡Queremos agradecer a la Comunidad San Andrés por ir más allá durante estos tiempos! ¡Estamos en esto juntos! No podríamos haber llegado tan lejos sin su aliento y compromiso.

Esperamos que todos disfruten de su merecido descanso.
¡Felices vacaciones!